25 Ιουνίου 2015

Σύνδεσμοι φιλίας

Έχω πολλούς φίλους που τους συναντώ στα ταξίδια μου, τα πραγματικά αλλά και του μυαλού. Στα ταξίδια αυτά βρίσκω όλους εκείνους που με βοηθούν να απαντήσω στα αμέτρητα ερωτήματα που στροβιλίζουν μέσα μου. Λατρεμένα πλάσματα της φύσης, όπως τα χελιδόνια, και αγαπημένοι καλλιτέχνες με τα έργα τους, προσφέρουν απλόχερα τόση γνώση, αγωνιώντας ταυτόχρονα για το αν αυτή η διδασκαλία πιάνει τόπο. Ο Da Vinci και η Μόνα Λίζα, οι Καρυάτιδες και η Καλλιόπη, ο Καραγάτσης και ο Pessoa, ο Kandinsky και ο Miro, βρίσκονται δίπλα μας για μια βόλτα όποτε το θελήσουμε. Με τον Miro ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Βαρκελώνη, εκεί όπου απέκτησα κι έναν καινούργιο φίλο, που είμαι σίγουρη ότι θα είναι παντοτινός. Πρόκειται για τον Antoni Gaudi, τον αρχιτέκτονα που γεννήθηκε στις 25 Ιουνίου 1852 στο Ρέους, κοντά στη Βαρκελώνη. Ο Gaudi ακόμα και σήμερα βοηθά με τα σχέδιά του στην ολοκλήρωση του μεγαλειώδους έργου του, της Sagrada Familia. Μνημεία όπως αυτό αποδεικνύουν πως ακόμα κι αν ο δημιουργός του έχει φύγει από τη ζωή, η ψυχή του είναι δίπλα μας και μας καθοδηγεί. Αυτήν την ψυχή γνώρισα και θαύμασα, και από αυτή ένιωσα μια υπόσχεση. Ότι θα με συναντήσει ξανά, τούτη τη φορά στη δική μου πόλη. Ο Gaudi έρχεται στην Πάτρα! ΠΡΟΣΕΧΩΣ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου